Nápověda: Jak vytvořit hru

Tvorba hry krok za krokem

Několik důležitých rad

Grafika hry

Základní rady a postupy

Vkládání grafických objektů
a animací do hry

Co ještě musíte vědět
o grafice hry

Nepřehlédněte

Praktické rady: Jak udělat...

FAQ: Často kladené otázky

Fórum tvůrců her

Hlavní seznam diskusí - České fórum o vývoji her - Animace


Animace


Vše o animacích ve hře. Grafika animací, použité instrukce v aktivních oblastech, různá nastavení...
kde jsou nake takove obrazky?
autor: ondra s. | vloženo: 19. 04. 2015, 02:12:11 | odpovědět 
Kde získat grafiku pro hru
Existují online zdroje, jako třeba graphicsforgames.com nebo opengameart.org, ale pro vážně míněný herní projekt je vhodnější domluvit se s nějakým grafikem (na webu jich nabízí své služby mnoho) nebo s kamarádem/kou, který umí kreslit (nebo něco nakreslit vlastními silami, což ale, jasně, není pro každého). Případně lze zkusit zadat vytvoření grafiky na službách, jako je fiverr.com nebo stomanie.cz. U online zdroje s hotovou grafikou je zásadní nevýhodou to, že nezískáte grafiku přesně ke scénáři vlastní hry, ale nějakou instantní; navíc je třeba velmi pečlivě prostudovat licenční podmínky těchto služeb a jejich autorů. U na míru vytvořené grafiky podobné problémy - při dobré dohodě s tvůrcem - odpadají.
autor: GameStylus | vloženo: 19. 04. 2015, 11:37:59 | odpovědět 
Může animace pokračovat, když je flag = něco?
Může animace pokračovat, když je flag = něco? Vidím značky >, <=, ale rovnost ne.
autor: RX | vloženo: 12. 12. 2014, 17:19:34 | odpovědět 
Animace - podmínky flagu
Skutečně lze kontrolovat jen na větší - menší/rovno. Samostatná kontrola na rovnost existuje u kontroly zobrazení grafických objektů, u animací ale nikoli.
autor: GameStylus | vloženo: 12. 12. 2014, 17:21:49 | odpovědět 
Jak nechat animaci na chvíli zmizet?
Potřebuji, aby v průběhu animace (proměna figury v jinou) byla animace chvíli neviditelná. Jak na to?
autor: Dan | vloženo: 06. 12. 2014, 18:13:11 | odpovědět 
Zmizení animace
Nejjednodušší je vytvořit si jeden prázdný frame/krok animace (tj. v obrázku, kde jsou ostatní kroky animace, označit malou prázdnou oblast) a ten pak běžným způsobem umístit do animace. I tomuto kroku lze samozřejmě přiřadit potřebnou délku trvání.
autor: GameStylus | vloženo: 06. 12. 2014, 18:37:12 | odpovědět 

Vložit vlastní názor nebo radu
Jméno:
Titulek:
>> Nevkládejte prosím odkazy. Budou nefunkční. <<
Pouze přihlášení uživatelé smějí přidávat příspěvky.



Tweet